zondag 10 juni 2012

Aanmelding

Voor de thuisopdracht van het selectieassessment moesten we ons favoriete gerecht/recept verbeelden. Dit heb ik door middel van een schilderij gedaan, dat op volgorde en op een creatieve manier de ingrediënten en handelingen voor dit recept laat zien.

Tijdens het assessment heb ik twee opdrachten moeten maken. De eerste opdracht was een 3D opdracht, waarbij ik me door tijdgebrek heel erg heb moeten haasten. Dit heeft mijn project niet ten goede gedaan. Mijn schetsen waren goed en duidelijk, maar het object zelf was me niet gelukt om goed in elkaar te zetten door gebrek aan tijd, middelen en ook vaardigheid.

De tweede opdracht, een 2D opdracht, lag me meer. We moesten freecards ontwerpen met het onderwerp "Insomnia". Ik moet toegeven dat veel van mijn ideeën cliché waren en ik niet genoeg heb geëxperimenteerd, maar deze opdracht lag een stuk meer binnen mijn fascinaties dan de andere, dus had ik er ook meer plezier in. Als ik het nog eens zou moeten doen, zou ik veel meer aandacht hebben besteed aan de eerste associaties.

Het gesprek en de presentatie van mijn portfolio gingen naar mijn gevoel niet erg goed, maar ik kreeg wel zeer positieve feedback over mijn communicatieve vaardigheden. Ik was verschrikkelijk nerveus en begreep veel vragen niet, maar heb blijkbaar wel een goede indruk achtergelaten; ik moest gewoon sterk in mijn schoenen staan.

Ik ben toegelaten tot de academie met een 6,9 gemiddeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten