donderdag 12 januari 2012

Periode 1 Serieel Beeld

Thema: “Geluid dat in eerste instantie niet opvalt” 
Gefascineerd door lichtval. Kijkdoos gemaakt en er foto’s in genomen. Twee versies.
 Links: Eerste versie, Rechts: Tweede versie
Bij de eerste versie was het de bedoeling door het grote gat te kijken en het kleine tegen het licht te houden. In de tweede versie is het juist de bedoeling door drie kleine gaten te kijken en de grote opening tegen het licht te houden.
 Mijn eerste beeldenreeks van de eerste versie. De kleine gekleurde foto's moesten het doorschemerende geluid voorstellen.
 Beeldenreeks van de tweede versie. Chaos door de verschillende standpunten en lichtinvallen. 
Close-ups van de tweede serie.










Thema: “In je eigen wereld leven”
Stop-motion film gemaakt om met media te experimenteren. Twee versies met verschillend geluid om te testen wat het beste past.



 
Eerste versie
 
Tweede versie met nieuwe beelden en muziek





Bij dit vak had ik in het begin het gevoel dat het niks zou worden. We moesten veel experimenteren met het verwerken van foto's en ik wilde eigenlijk gewoon meteen aan de slag met een eindproduct, iets waar ik veel last van heb. Op een bepaald moment kreeg ik toch inspiratie door de foto's die ik had gemaakt. Na kritiek te hebben gekregen, gebruikte ik dit om een betere tweede versie te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten